Κέντρο  Ψυχολογικών  Εφαρμογών  για  Ενηλίκους  Ανηλίκους  Ομάδες  Οργανώσεις  Κοινότητες

Ψυχολογικές Υπηρεσίες | Επαγγελματική Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση | Έρευνα και Καινοτομία

Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος MSc. Occ Psy, T. +302262302619, K. +306977702872, skype: iotrip

 

> Βιογραφικό  > Επικοινωνήστε μαζί μας

 

ψυχική υγεία και ευημερία | ανθρώπινες σχέσεις | οικογένεια, παιδί, έφηβος | εργασία/επιχειρήσεις | μάθηση και ανάπτυξη | περιβάλλον | ευάλωτες ομάδες

 

 

Μαθαίνοντας Πώς Μαθαίνουμε

 

της Ι.Ν.Τριπερίνα, Ψυχολόγου, MSc Occ Psy
 

 

στα πλαίσια του project "intrip-talks-city"

 

Τον Ιανουάριο ανοίγουμε το φάκελο «Μαθαίνοντας πώς μαθαίνουμε» με συναισθηματική ευφυία, βιωματικά, με ενσυναίσθηση και θετικά.

 

Θεματολογία:

 

Η συναισθηματική ευφυΐα ως ευνοΐκή προυπόθεση μάθησης

2.       Τι είναι η Συναισθηματική Ευφυΐα;

3.       Ποια είναι η σχέση της συναισθηματικής ευφυΐας
με τον εκφοβισμό (bullying);
με την επαγγελματική απόδοση και ηγεσία στο σχολείο;
με τη γονε
ΐ
κότητα;
με τον εθισμό;

με την καθημερινότητα των παιδιών;

  1. Το παράδειγμα της σύγκρουσης, ως ευκαιρίας να καλλιεργήσουμε τη συναισθηματική ευφυΐα

 

Η βιωματική μάθηση

5.       Πώς μαθαίνουν τα παιδιά από τους γονείς τους;

6.       Πώς μαθαίνουν τα παιδιά στον κόσμο που ζουν;

7.       Η συνειδητοποίηση των αξιών και ποια η σημασία τους στη μάθηση;

  1. Με ποιον τρόπο προτιμούν να μαθαίνουν τα παιδιά, σύμφωνα με τις ικανότητες και τον τύπο της προσωπικότητάς τους;

  2. Μπορούμε να κληροδοτήσουμε τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας στα παιδιά μας για να γλιτώσουν από τα δικά μας παθήματα;

 

Η ενσυναίσθηση της ανηλικότητας και της ενηλικότητας

  1. Τι είναι «παιδί» και «παιδικότητα»;

  2. Τι είναι «έφηβος» και «εφηβεία»;

  3. Ποια η αντίληψη των ενηλίκων για τους ανηλίκους και ποιες οι προσδοκίες τους;

  4. Ποια χαρακτηριστικά των γονέων επηρεάζουν την αντίληψή τους για την ανηλικότητα;

  5. Ποια είναι η κρίση του γονεΐκού ρόλου σήμερα;
     

    Η θετική ψυχολογία στην ψηφιακή εποχή και οι δυνατότητες που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές

     

  6. Ποιες είναι οι βασικές δεξιότητες που απαιτούνται στην ψηφιακή εποχή;

  7. Θετική Ψυχολογία: η ψυχολογία των συναισθηματικών δυνατοτήτων και αδυναμιών

  8. Ποιες είναι οι δυνατότητες των ανηλίκων που θα μπορούσαν να φέρουν θετικές αλλαγές, πώς να τις αναγνωρίσουμε και πώς να τις αξιοποιήσουμε;

 

 

Πώς υλοποιείται το project "Μαθαίνοντας πώς μαθαίνουμε" στην πράξη;

 

Ομαδικές συναντήσεις στο χώρο μας με κύριο άξονα τη μάθηση και ανάπτυξη παιδιών, εφήβων και ενηλίκων - σε κάθε περίπτωση τα δικά σας θέματα ως γονέων και εκπαιδευτικών. Οι ενδιαφερόμενοι (μεμονωμένα ή ως ομάδα) δηλώνουν το ενδιαφέρον τους και αφήνουν τα υπόλοιπα πάνω μας. Μέγεθος ομάδας: 8 άνθρωποι (+/- 4). Διάρκεια συνάντησης: 2 ώρες. Συχνότητα συναντήσεων: μία φορά το μήνα ή όπως το προσδιορίζει η ομάδα. Αριθμός συναντήσεων: 6 και όσες ακόμα θέλει η ομάδα. Χαρακτήρας συνάντησης: βιωματικός.

 

Ανοιχτή συναντήση, διάρκειας 2 ωρών, που περιλαμβάνει παρουσίαση ενός θέματος με οπτικοακουστικά μέσα και συζήτηση. Η διοργάνωση γίνεται από τον φορέα που ενδιαφέρεται να παρέχει ευκαιρίες ευαισθητοποίησης και ψυχοεκπαίδευσης στα μέλη του (μικρές ομάδες έως 25 ατόμων, μεσαίες ομάδες έως 50 ατόμων, μεγάλες ομάδες έως 100 ατόμων, ή πολύ μεγάλες ομάδες). Δεχόμαστε προσκλήσεις από παντού.

 

Ατομικά εξυπηρετούμε διαρκώς ενηλίκους και ανηλίκους με τις υπηρεσίες μας:

Ψυχολογική υποστήριξη

Ψυχολογική συμβουλευτική

Ψυχολογικό coaching

Ψυχολογική θεραπεία.

 

Όποιος ενδιαφέρεται για συμμετοχή στις ομαδικές συναντήσεις, για οργάνωση κάποιας ανοιχτής συνάντησης ή για ατομικές συνεδρίες, μάς παίρνει τηλέφωνο ή μάς στέλνει μήνυμα.

 

 

Copyright, 9/1/2017, Ιωάννα Ν. Τριπερίνα. Μόνο με την έγγραφη άδεια της συγγραφέως επιτρέπεται η αναδημοσίευση και γενικά η αναπαραγωγή του παρόντος έργου με οποιοδήποτε τρόπο - έντυπο, ηλεκτρονικό, ηχητικό ή οπτικό - ή μορφή - τμηματικά ή περιληπτικά. 

 

 

Σχετικές δράσεις:

Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Θήβας ομιλία με θέμα «Μαθαίνοντας τα παιδιά πώς να μαθαίνουν», με  εισηγήτρια την κα Ιωάννα Τριπερίνα, Ψυχολόγο MSc.

Περισσότερα εδώ: http://8odimthivas.weebly.com/alpharhochiiotakappa942/1968497

 

 

Εάν έχετε απορίες ή σχόλια, θα χαρώ για την επικοινωνία.

Υπογράφει η Ι. Ν. Τριπερίνα

 

    

Κλείστε ένα ραντεβού

 

 

 

 

         

 

www.clevercareer.gr, copyright Ι.Ν.Τ, 1997-2017, αριθμός αδείας ψυχολόγου 3750-19/5/97

Ιωάννα Ν. Τριπερίνα, Ψυχολόγος MSc. Occ Psy, T. +302262302619, K. +306977702872, skype: iotrip